Reklamace, výměna, vrácení zboží:

 

NEVYHOVUJE VÁM VÁMI ZAKOUPENÁ VELIKOST?


Pokud shledáte Vámi zakoupenou velikost nevyhovující, není samozřejmě žádný problém tuto vyměnit za jinou, popřípadě vrátit zboží. V takovém případě nás prosím kontaktujte na shop@crish.cz, obratem Vám sdělíme jak postupovat. 

 

MNOŽSTEVNÍ VADY / JAKOSTNÍ VADY


V případě zjištění množstevní vady či jakostní vady u zboží nás prosím kontaktujte na shop@crish.cz a sdělte nám prosím bližší informace týkající se Vaší žádosti o reklamaci výrobku.

Množstevní vady je nutno hlásit ihned po jejich zjištění.

Jakostní vady je nutno hlásit bez odkladu po jejich zjištění, nejpozději však do konce záruční lhůty (v souladu s Občanským zákoníkem je záruční lhůta stanovena na 24 měsíců).

Záruční doba na zboží činí 24 měsíců a počíná běžet dnem doručení zboží zákazníkovi. Záruka se vztahuje na materiálové nebo výrobní vady. Záruka se nevztahuje na mechanické poškození zboží způsobené nesprávným užíváním, nedostatečnou údržbou či úmyslným poškozením.

Každý zákazník je oprávněn se v případě neuznání reklamace, nebo jakéhokoliv jiného sporu s prodejcem obrátit na nezávislé centrum řešení spotřebitelských sporů České obchodní inspekce a zahájit bezplatný proces mimosoudního jednání. Podrobnosti o podmínkách a způsobu zahájení mimosoudního jednání naleznete na stránkách www.coi.cz.

Zákazník může uplatnit reklamaci písemnou formou (přičemž písemnou formou se pro tyto účely rozumí i emailová komunikace) a je třeba aby uvedl kód produktu a specifikoval zjištěnou vadu výrobku.

Při vrácení či výměně zboží doporučujeme přiložit kopii dokladu, který jste obdrželi spolu se zakoupeným zbožím.

Adresa pro příjem zásilek je následující: CRISH.CZ, s.r.o., Lešetín IV / 707, 760 01 Zlín, Česká republika.

 

 

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

 

1.) Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží kupujícím / spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně). Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud kupující / spotřebitel v jejím průběhu odešle prodávajícímu oznámení, že od smlouvy odstupuje.

 

2.) Odstoupit od smlouvy může zákazník prostřednictvím vyplnění FORMULÁŘE PRO ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY ( můžete stáhnout ZDE ) nebo nás může zákazník kontaktovat na shop@crish.cz, kde nám sdělí bližší údaje jako např. Jméno, příjmení, požadované zboží k vrácení apod.

 

3.) Adresa pro příjem zásilek je následující: CRISH.CZ, s.r.o., Lešetín IV / 707, 760 01 Zlín, Česká republika.

 

4.) Do zásilky také doporučujeme přiložit:

- vyplněný FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

- kopii dokladu, který jste obdrželi spolu se zakoupeným zbožím

- číslo Vašeho bankovního účtu, kam Vám budou vráceny finanční prostředky

 

5.) Peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vraceného zboží (případně, než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno).